در حال بارگذاری ...

درباره ما

خانه » تاریخچه و معرفی » درباره ما

شرکت بازرگانی پارس شید

شركت بازرگانی پارس شید با ساماندهی خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر با دارا بودن بیش از 600 نمایندگی در 295 شهر بزرگ ایران یكی از بزرگ ترین شبكه های خدمات پس از فروش لوازم خانگی در ایران است. قابل ذكر است خدمات پس از فروش محصولات شركت صنعتی پارس خزر و نور توشه و پارس زرآسا بطور انحصاری بعهده شركت بازرگانی پارس شید می باشد. شركت بازرگانی پارس شید دارای همكارانی آموزش دیده در زمینه بازرگانی، خدماتی و انبارداری می باشد. این شركت با بیش از 30000 متر مربع فضای انبار مسقف  توانایی ذخیره سازی مطمئن و بازیابی با حداقل خطا را ممكن می سازد. شركت بازرگانی پارس شید با بیش از 38 سال تجربه توانایی همكاری و مشاوره در زمینه های توزیع، انبارداری، فروش و خدمات پس از فروش و امور تجاري به شركت های صنعتی را دارا می باشد.

parssheed parssheed parssheed filler filler

حوزه های فعالیت شرکت بازرگانی پارس شید

بازرگانی

شركت بازرگانی پارس شید با تكیه بر تجارب و توانایی چندین ساله خود و بهره گیری از نیروی متخصص و ماهر در امر بازرگانی از توانایی صادرات و واردات هر گونه كالایی در محدوده قانونی برخوردار است.

خدمات پس از فروش

شركت بازرگانی پارس شيد با بیش از 500 نمايندگی در گستره ايران يكی از بزرگترين عرضه كنندگان خدمات تعمير لوازم خانگی در ايران است.

انبارداری

این شرکت بیش از 30000 مترمربع فضای انبار مسقف توانایی ذخیره سازی مطمئن و بازاریابی را دارد.شرکت بازرگانی پارس شید با بیش از 38 سال تجربه توانایی همکار و مشاوره در زمینه انبارداری است.

خط مشی کیفیت شرکت بازرگانی پارس شید

این شرکت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی در ایران با هدف کسب جایگاه برتر و در راستای ارتقاء رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتری و توسعه کیفی خدمات پس از فروش برند پارس خزر متعهد میشود ، بر اساس استانداردهای , 10004:2018 ISO 9001:2015 ISO , 10002:2018ISO در جهت دستیابی به اهداف ذیل گام بردارد:
1) شناسایی،درک و تامین نیازهای ذینفعان با تمرکز بر رضایتمندی مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات به منظور جلب رضایت ذینفعان و ایجاد وفاداری در مشتریان با:

  • پاسخ گویی و رسیدگی بیطرفانه در قبال شکایات و رسیدن به رضایت مشتریان.
  • تعهد به حفظ کدهای رفتاری و ارتقاء سطح دانش مشتریان.

.2 جذب ، آموزش ، ارتقاء و نگهداری نیروی انسانی و استفاده بهینه از منابع شرکت.
.3 بهبود فرآیندهای سازمان از طریق ایجاد فضای مناسب برای بهره گیری از دانش سازمانی و مدیریت ریسک.
.4 افزایش تبلیغات و ارتقاء سطح کیفیت خدمات از طریق اجرای راهبردهای استراتژیک در زمینه بهبود مداوم عملكرد خدمات پس از فروش.

 به کارگیری خط مشی سازمان با مشارکت و درک مدیران و کارکنان در اجرای سیستم مدیریت کیفیت و مشتری مداری همراه با رعایت الزامات قانونی پشتوانه حسن انجام این تعهدات میباشد. ارزیابی اثربخشی این سیستمها ، توسط مدیریت عامل به طور پیوسته انجام خواهد شد تا بر اساس آن برنامه ریزیهای الزم در جهت بهبود مستمر انجام شده و از هرگونه انحراف احتمالی در عملكرد پیشگیری شود.

اهداف و دورنمای شرکت پارس شید

چشم انداز ها

ما برآنیم این شرکت با توسعه بهبود مستمر خدمات , انتظارات ذینفعان و رضایت مشتریان در رده بهترین, پیشروترین و بزرگترین شرکت خدمات پس از فروش لوازم خانگی برقی متنوع در سطح کشور باشیم.

اهداف کلان سازمان

1) ارتقاء سطح کیفیت خدمات پس از فروش به میزان %7
2) افزایش سطح رضایت مشتریان و ذینفعان به میزان %5
3) ارتقاء سطح آگاهی و دانش کارکنان از طریق اجرای آموزشها به میزان %3
4) پیاده سازی سیستم نرم افزاری ارتباط با مشتریان %100
5) بازنگری،بهبود و اصالح فرآیندها مطابق الزامات هدف %86
6) بازنگری ساختار سازمانی%10                                                                                                     

ماموریت ها

شرکت بازرگانی پارس شید که با سابقه طولانی در عرضه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش به خریداران محصولات پارس خزر در سراسر کشور اشتغال دارد. ماموریت این شرکت، ارائه بهترین کیفیت خدمات از طریق شبكه گسترده ی نمایندگان مجاز در سراسر کشور می باشد. همچنین حفظ توان اشتغال زایی همراه با رعایت ارزش های اخلاقی, حرفه ای, حقوقی و قانونی و ایجاد اطمینان و رضایت ذینفعان و مشتریان از ماموریتهای مهم این شرکت می باشد.

ارزش های بنیادین

1) رعایت کرامت انسانی و رعایت اخلاق در ارتباطات به همراه احترام متقابل به سایرین اعم از کارکنان، ذینفعان و مشتریان درستکاری و صداقت از طریق رعایت اصول اخلاقی در کار، وفاداری و تعهد به مجموعه و پایبندی به اهداف متعالی سازمان در راستای اعتلای نام ایران اسلامی.
2) درستکاری و صداقت از طریق رعایت اصول اخلاقی در کار، وفاداری و تعهد به مجموعه و پایبندی به اهداف شرکت.
3) تعهد کاری از طریق پایبند بودن به اصول و ارزش های سازمان و متعهد بودن به این موضوع که با تمام توان و دانش خود در راستای دستیابی به اهداف متعالی خدمت رسانی به مشتریان تلاش نماییم.
4) پشتکار و توسعه به واسطه افزایش دانش و تخصص و مهارت و رعایت اصول شعار درون سازمانی "یادگیری و یاد دهندگی مداوم" که منجر به افزایش کارایی فرآیندها شده و در نهایت توسعه مداوم و بهبود مستمر را برای کارکنان سازمان ایجاد می نماید.
5) مسئولیت اجتماعی به عنوان ارزشی بنیادین جهت توجه به آرمانهای متعالی اجتماعی به عنوان یک جامعه بزرگتر و تلاش برای بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی همواره به عنوان یک ارزش بنیادین در این سازمان مطرح بوده است.

ارزش های کسب و کار

1) رعایت الزامات قانونی و دستورات نهادهای بالادستی به عنوان یکی از راه های دستیابی به اهداف کلان نظام و اهتمام به رعایت مداوم این الزامات و دستورات.
2) توسعه روز افزون کیفیت خدمت رسانی به مشتریان و تلاش و کوشش برای افزایش رضایتمندی مشتریان در خصوص کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده.
3) توجه مداوم به نیازها و انتظارات مشتریان و افزایش کیفیت محصولات تولیدی.
4) توجه به توسعه نیروی انسانی درون سازمان به عنوان محور اصلی تمام فعالیتها و عامل اصلی تمام فرآیندهای شرکت.
5) افزایش رضایتمندی ذینفعان و سهامدارن از طریق افزایش درآمد و سوددهی مناسب با کاهش هزینه ها و کاهش بدهی ها و توسعه در خدمات.

اعضای هیئت مدیره

آقای هوشنگ دادوش

آقای هوشنگ دادوش

سمت : رئیس هیئت مدیره
آقای مسعود آذر بهرام

آقای مسعود آذر بهرام

سمت : نایب رئیس هیئت مدیره
آقای محمد رضا علی رحیمی

آقای محمد رضا علی رحیمی

سمت : عضو هیئت مدیره و مدیر عامل
آقای سید محمد رضا نیاکوئی

آقای سید محمد رضا نیاکوئی

سمت : عضو هیئت مدیره
آقای مسعود توکلیان

آقای مسعود توکلیان

سمت : عضو هیئت مدیره